יום שבת, 19 בנובמבר 2011

הסרטון  מהבלוג של לאה ספיר


שבוע טוב לכולם
וברוכים הבאים לבלוג של לאה ספיר
אשמח לקבל שאלות וגם לענות לכם עליהם בתשובות הולמות עד כמה שניתן
ספרי מאכלים גאורגיאניים יצאה לדרך בשנת 2009 כאשר
הספר מכיל רשימה מגוונת של מאכלי העדה המקוריים.
את הספר ניתן לרכוש בחנויות "סטימצקי" ו"צומת ספרים" בכול הארץ.
ניתן לפנות גם אלי ישירות כאן באתר ואשמח לספק לכם את הספר תוך 4 ימי עבודה.





מצ"ב הסרטון שלי שצולם בערוץ 2 בתאריך: 31/12/2009
האתר שלי יהיה הקשר הישיר לאלו שמעוניינים לדעת לשאול ולהתרשם....
אז ערב טוב לכם והמשך שבוע ניפלא לכולם....

9 תגובות:

  1. סרטון יפה מאוד כל הכבוד.
    בלוג מצוין ישר כוח.

    השבמחק
  2. תודה רבה גילי וברוך בואך לבלוג שלי...

    השבמחק
  3. תודה לכול אלו שכרגע מבקרים באתר שלי אבל עדיין לא הגיבו בבלוג אלא בפייסבוק תודה מהלב לכולם...

    השבמחק
  4. תודה לכול אלו שכבר נרשמו בבלוג ברוך בואכם לאתר שלי ויום ניפלא לכם...

    השבמחק
  5. איזו מתוקה את.. עם כל הלחץ שהוא הפעיל עלייך.. עדיין שמרת על קור רוח והמשכת, רואים שאת אלופה במטבח ובכלל עם אישיות מדהימה. חבל שהוא לא נתן לך יותר זמן, מפרגנת בגדול !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מהלב אסתריקה אכן לא היה לי הרבה זמן והיינו לחוצים מאוד בזמן. את האמת דץ הנו אדם נהדר גם כשסיימנו את הצילום הוא עדיין פרגן דרך מרואיין הבאה... קיבלתי יחס נדיב ומיוחד מכול ההפקה ועל כך תודתי נתונה להם בגדול ומכול הלב.
      תודה מיוחדת גם לך על הפרגון ועל ההבחנה הדקה שבת מבורך לכם אסתריקה...

      מחק
  6. שלום לך לאה יקרה! פשוט מקסים! את מקסימה, הרעיון אדיר, לתת לדור הצעיר ספר כזה, לא רק לגאורגיאנים, זה ספר לכל משאוהב לבשל! ספר הזה מתנה מדהימה לכל כלה בבית, נדוניה יפה לבתנו!
    שיהיה לך הרבה הצלחה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנה יקירתי המדהימה ואהובה תודה לך ולכול אלו שרוכשים את ספרי ונהנים ממנו.
      תודה ענקית יקירתי על מילותיך החמות שמפצים אותי על עמלי הרב שהיה מנת חלקי בזמן העבודה שהושקע בספר הנהדר הזה שאני מקווה ילווה עוד דורות רבים חן חן לך אנה המקסימה...וחן חן לכול המפרגנים יקירי הנפלאים.....

      מחק
  7. חן חן לך לאה יקרה!!! עשית מעשו דגול!!!

    השבמחק