יום חמישי, 27 ביוני 2013

עוגת פרות עם קרם לוטוס וקרם חלב מרוכז

עוגת פרות עם קרם לוטוס וקרם חלב מרוכז




לפעמים בא לי עוגות אבל לא סתם עוגות אלא עוגות שכיף לי אתם ואז אני 
מתחילה להרכיב אותם לפי הכיף שלי והתענוג הוא כפליים כשאני מרוצה
ממה שיצרתי....

מצרכים:
5 ביצים
מעט תמצית וניל
מעט רום
3 כפות קמח אסם או רגיל במקרה הזה הוסיפו אבקת אפייה 1
3/4 כוס סוכר

פרות והכנה:
שזיפים מקורמלים ביין + 4  כפות סוכר

לציפוי: 
6 כפיות לוטוס מופשר במקרו
חלב מרוכז 3/4  מוקצף עם 50 גרם חמאה 

אופן ההכנה לעוגה:
להקציף את הביצים ולהוסיף את הסוכר והשמן ובהדרגה את הרום והתמצית וניל
לאחר מכן להוריד את המהירות ולהוסיף את הקמח אסם .





להוסיף לעוגה את השזיפים המקורמלים ביין בכול שורה 4 יח'
לאפות בטמפרטורה של 160 מעלות עד שהקיסם הננעץ במרכזו יוצא נקי..

רכבה של העוגה:
לקרר את העוגה ולהוסיף את הממרח לוטוס המופשר
באמצע להוסיף את הקרם מחלב מרוכז .

להכניס לקירור לשעה לפחות כדי שהקרם לוטוס יתייצב.
טעים ונעים בכול עת...


תגובה 1:

  1. אתם לא מיבינים איזו תענוג העוגה הזו בפנים פרות מעל קרם לוטוס ולקישוט גם קרם חלב מרוכז פשוט גן עדן בעלי אמר שהעוגה הזו מיוחדת בטעמים שלה אז נסו ותראו שאני צודקת יקירי...

    השבמחק